Mi blog de TIC
Páginas
Página principal
Enquisa
lunes, 15 de octubre de 2012
MANIFESTACIÓN 11 DE OUTUBRO.
Manifestación 11 de Outubro.
Estes somos os meus compañeiros e mais eu manifestándonos o xoves 11 de Outubro na rúa Urzaiz a favor dunha educación pública e de calidade,encontra da subida de tasas da universidade...
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario