Mi blog de TIC
Páginas
Página principal
Enquisa
miércoles, 13 de marzo de 2013
CHISTE
Hoxe no blog vou publicar un chiste que nos contou o meu amigo Pedro e foi grabado cumplindo as normas básicas das entrevistas... Espero que vos guste!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario