miércoles, 13 de marzo de 2013

CHISTE

Hoxe no blog vou publicar un chiste que nos contou o meu amigo Pedro e foi grabado cumplindo as normas básicas das entrevistas... Espero que vos guste!




No hay comentarios:

Publicar un comentario