Mi blog de TIC
Páginas
Página principal
Enquisa
jueves, 6 de diciembre de 2012
ENQUISA!
Esta é unha enquisa que fixemos a miña compañeira María e eu para a clase de TIC. É unha enquisa sobre a TV que grabamos e posteriormente editamos co programa
Audacity
e espero que vos guste!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario