Mi blog de TIC
Páginas
Página principal
Enquisa
sábado, 15 de junio de 2013
BESBELLO SALTON
O besbello saltón é o nome da revista do meu instituto. Cada ano faise un concurso para escoller a mellor portada (feita polos alumnos do IES) para a revista. Esta foi a portada que fixen eu.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario