sábado, 15 de junio de 2013

BESBELLO SALTON

O besbello saltón é o nome da revista do meu instituto. Cada ano faise un concurso para escoller a mellor portada (feita polos alumnos do IES) para a revista. Esta foi a portada que fixen eu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario